Monday, 01 October 2012

Ooievaarstee idees

Hierdie jaar was ek bevoorreg genoeg om te help met twee ooivaarstees. Ek het net handjie bygesit met die 'mooimaak' van die twee oggende.

{Izelle ooievaarstee}
Die eerste een was my skoonsus se ooievaarstee met die koms van hul tweede dogtertjie, JoanéHaar ma het al die reëlings getref en dit was omtrent 'n lekker oggend van kuier by Die Gieter in die Paarl. Joané het reeds in ons almal se harte ingekruip. 



{Marie ooievaarstee}
Die tweede een was 'n baie goeie vriendin van my se spesiale oggend. Marie en MB se seuntjie, Daniél, moet sy verskyning die 25ste Oktober maak. Hierdie oggend was 'n spanpoging van 'n paar vriendinne gewees. Lurika het al die reëlings getref, Sané het allerhande oulike idees en speletjies vir ons beplan gehad, Marie se skoonma het gesorg vir die heerlikste kos, Nita het die mooiste koek gebak en ek het gehelp met die versier van skoonma se sitkamer. Ons was omtrent 'n klomp dames bymekaar en het te lekker gekuier. Mag Daniél net liefde en geluk vir julle bring!



{FOTOS: Mint Photography}

No comments:

Post a Comment